1.06.2013

Is enough

Föreställningen idag gick SUPER! Sjukt bra drag och det var mycket folk, närmare 90 st. Bättre än premiären, så det är ju kanon! Var inte på mitt bästa humör, var helt tung i mitt huvud, men jag gjorde mitt bästa iallafall och är nöjd. Nu laddar vi om för nästa helg, och sedan tre helger till! Härligt :D

Efter föreställningen så gick jag hem, så Fredrik och jag började kolla lite på Big Bang Theory, sen gjorde jag mat, diskade undan allt i köket och sedan rensade jag min garderob. Fredrik har en byrå här som är ren och fin medan min bomberob var kaotisk, haha. Men nu är den ren och fin och nu ser jag äntligen vad jag har för kläder och inte behöver stå och leta i fyrtio år efter en tröja. Skön...T

I morgon ska jag jobba tio till tre på Hälla, härligt! Sen ska jag hem, kanske går över till morsan och farsan ett tag, sen vettefän. På tisdag ska vi ha tvättstuga på morgonen, efter det ska jag till Clara och på kvällen ska jag och Fred på bio. Vi ska se The Hobbit, SOM jag längtat. Sen rullar veckan på helt enkelt, ska fika med Cicci, sen ska vi på parmiddag hos Clara och Kevin och sen så är det föreställningar hela helgen.

En mycket bra vecka!


Inga kommentarer: