1.08.2013

gym, nya skor och kaffe

Sedan den nya kaffebryggaren välkomnades så har jag höjt mitt kaffe drickande. Förr tog jag väl en, två koppar om dagen men nu har det ökat lite mer, för det är ju bara så himla gott. Morgonkaffet slår det mesta. Ah, inte ett glas kallt cola zero med is, men ändå.

Innan nyår köpte jag ett par högklackade skor, men de gick sönder efter två dagar så åkte in idag och lämnade tillbaka dom och köpte sedan ett par nya. MYCKET nöjd, och ni ska få se bild på dom någon dag! Jag som är 171 cm blir nu kanske 176. Huhue, aslång asså. Mamma var med in och det var så mysigt. Vi fikade på citygross och satt där och pratade om allt och ingenting. Mys!!

Sen kom jag hem, och käkade lite mat sen drog jag iväg och gymmade en timme. Jag har inte gymmat på ett halvår MINST och helvete vad det gjorde ont i mina armar. Det var ännu jobbigare också eftersom vi gick upp klockan sju i morse för att ha tvättstuga, haha. Helt sliten!

Snart kommer Clara på en kopp te, sen ska jag duscha, äta mat och hoppa in i min onepiece och sedan ska vi se Taken 2. Vi såg första igår och den var jävligt bra alltså, helt sinnes! Hoppas nu att den andra är lika bra.

bild från google
True story, bro.

1 kommentar:

Elina sa...

haha SO TRUE!!!
heja dig förövrigt!