1.25.2013

2 become 1

Gick in på Stinas lista och hittade 2 become 1 av Spice girls och blev sådär nostalgisk. Vad längesedan man lyssnade. Kommer så väl ihåg när vi bodde på tegelbruksvägen och jag hade mitt rum på nedervåningen. Jag hade ett gammalt band med massor av olika låtar från bland annat N'SYNC, Spice girls och Backstreet boys. Stod där och mimade, var så himla roligt!

Idag har det varit en rätt så effektiv dag. Vaknade åtta (!!!) och kunde inte somna om. Frågade mamma om jag kunde käka frukost hos dom och det fick jag, så knallade dit i kylan. Drack kaffe och käkade äggmacka, sedan åkte vi in mot Erikslund. Var först på Ö&B, sedan handlade vi mat, efter det åkte vi till shoppingcentret och kikade lite. Käkade mat på food court och sedan shoppade vi lite. Handlade ett par mjukisbyxor från stadium, sedan gick vi mot MQ och det var 70% där inne, så jag kom ut med ett par mörk-orangea byxor och en vit mjuk tröja. Kan slänga upp en bild här sen så kan ni få se :)

Sedan kom jag hem och har diskat mitt berg av disk, städat, bytt sängkläder, duschat, käkat lite mellis. Snart ska jag gå mot teatern för sista helgen av revy!!! Fullsatt både idag och i morgon och det känns underbart. Mamma, pappa, farfar och mormor kommer idag och kollar, ska bli jätteroligt!

Nu ska jag ta och platta mitt hår så att jag ser ut som en människa på scen.



MVH brunlockatside

Inga kommentarer: