2.03.2013

alabama, arkansas, I do love my ma & pa

Sitter med en kopp kaffe och en macka och lyssnar på Home. Mys! Har jobbat både lördag & söndag på igor och det har varit superroligt! I morgon börjar dock andra saker att ske. Ska börja på en utbildning som samarbetar med Ikea. Negativa: Måste gå samma serviceutbildning igen, typ. Positiva: Får praktisera på Ikea, så det är ju jättebra! Längtar tills det. Det mest nervösa jag varit med om var intervjun på arbetsförmedlingen, haha. Satt och svettades! Men det gick bra så fort man började prata. Blev intervjuad av själva personalchefen, och han var riktigt trevlig!

Annars då? Jo, jag har gått och blivit zombie-tjej. Trodde jag ALDRIG!! Har nämligen börjat kollat på The Walking Dead, och jävlar vad bra det är. Är liiiiite känslig för allt blod och dödande, men fan, storyn är asbra!

Mmm-mmm, så ere. Nu ska jag kolla på tv, och i morgon börjar 16 veckors rutin igen!

Jag och min bästis!

Inga kommentarer: