2.09.2013

I think I'll find another way

En vecka har gått sedan jag började på Serviceutbildningen, IGEN, och det har varit väldigt blandade känslor. Har velat fram och tillbaka om det är värt att gå den igen, (denna gång är den kopplad till IKEA så jag kommer få praktisera där två gånger i veckan om fem veckor) eller om jag ska hoppa av. Saken är den att hoppar jag av så måste jag ut och leta antigen praktik eller jobb, och det är inte helt enkelt heller. Grejen är den att jag inte ALLS vet vad jag vill göra med mitt liv.

Jag har skrivit om det så många gånger, när ska det komma? När ska jag äntligen få veta vad jag vill göra? Jag och Fredrik började prata och han sa att jag hade någon slags identitetskris och ja, det har jag nog. Det är förjävla jobbigt. Denna vecka har jag verkligen känt att jag inte vill göra någonting. Idag tillexempel så har jag knappt gått upp ur sängen. Har sovit på eftermiddagen och inte gjort någonting i stort sett. Jag vet inte om jag ens orkar tänka på vad jag vill göra heller, för det är sjukt jobbigt. Jag vill inte göra någonting heller, vill mest bara vara hemma. För jag har ingen inspiration över huvudtaget.

Gud vad deppigt allt känns. Jag vill ha solsken och en idé. Snälla kom?


1 kommentar:

stini sa...

önskar jag kunde ta dig i min famn och värma dig som ett torkskåp