3.21.2013

55 things 'bout me

10 saker jag tycker om:
Resa
Pelle Svanslös
När Fredrik fulsjunger
Min lillebrors skratt
Fåglar
Fotografera porträtt
Fika
Att få skrattanfall
Att varje gång jag och pappa ses gör vi peace-tecknet
Musik

9 saker jag tycker mindre om:
Ormar
Spindlar
Oförskämda kunder
När inte saker går som jag vill
Det otroliga hatet människor kan skapa
När man slänger skräp i diskhon och inte i papperskorgen DIREKT!! (haha, stör mig sjukt mycket på det!!)
Vintern
Sniglar
Damm

8 bloggar jag läser:
Kenza
Blondinbella
Tyra
Elina
Jenny
Juennifer
Egoina
Pernilla Wahlgren

7 saker jag vill göra i framtiden:
 Bada med delfiner
Åka på språkresa till New York
Hoppa fallskärm (vågar inte men jag vill!!)
Köpa större lägenhet (alt sen köpa hus!)
Utbilda mig till något jag verkligen vill
Få bli mamma
Gifta mig

6 saker jag är rädd för:
Ensamhet
Döden
Gå själv när det är mörkt
Att folk ska bli besvikna på mig
Sjukdomar (inte typ snuva osv utan cancer, ms osv.)
Sprutor
5 platser jag tycker om att vara på:
I Fredriks famn
Stockholms gator
Hos Elina i hennes lägenhet
När Niklas och jag tittar på film och jag kliar hans rygg
Här hemma i min och Fredriks lägenhet

4 ord som beskriver mig:
Snäll
Envis
Rolig
Osäker

3 saker jag ser fram emot:
Göteborg i Juni, förhoppningsvis tidigare
Sommaren
Justin Timberlakes tourdates (HOPPAS HAN KOMMER TILL SVERIGE. Just sayin')

2 bra filmer:
She's the man <3333
Batman filmerna

1 bra låt:
Avicii - Silhouettes

Inga kommentarer: