3.21.2013

Lite kvällsneggo

Hejhej!

Torsdag idag, sjukt vad veckorna går snabbt. Jobbar ju i stort sett hela tiden känns det som. Stänger mest hela tiden och jag börjar känna av det ganska rejält. Inte så roligt att stå i en affär klockan åtta på kvällarna, hela tiden, men det är pengar. Man får se det så. Fick ett sms i morse om jag kunde börja tio i morgon på Igor istället för två. Tackade ja! Blir heldag, tio till sju. Idag ska jag jobba tre till åtta och igår jobbade jag tolv-åtta. Kvällar hela tiden, haha. Hade jag fått så hade jag lätt jobba 8-15, det är en jätteskön tid. Morgonen går liksom fort, sen käkar man sen är det bara någon timme kvar tills man slutar!

Jaja, ska inte vara neggo. Är glad över att jag har vikariat, men att jobba kvällar är otroligt påfrestande bara.

Nåja. Fick vara ledig på söndag iallafall, sjukt skönt! :D Och på lördagen jobbar jag bara till tre så det känns bra! Nästa vecka på onsdag är det inventering och då jobbar jag 06-20.10, hiho! Bara kriga på liksom ;)

Ja, annars då? Allt är bara fint. Har väldigt ont i min nacke :( Inte nackspärr utan det är sedan jag och Fredrik brottades (ja, vi är ett ganska konstigt par tror jag, haha!) så landade hans armbåge på mitt nyckelben och nu har jag ont i nacken. Haha vi är så sjukt klumpiga ibland!  Kan det vara orsaken tro? Hmm kanske det. Jag vet inte. Är det säkert! Får ta det lugnt bara och försöka stretcha eller något sådant :)

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström. Han har sådan fin och lugn röst, och jag blir avslappnad. Ska ju på konsert den 8:e Juni i Göteborg så det ska bli roligt! Umgås med Elina_girl_90 också!

Nej nu ska jag kolla på tv eller något sådant, innan jag tar tåget in mot stan för att hämta bilen och sedan dra iväg mot joppet! Solen skiner och det kommer nog bli en alldeles underbar dag.

Puss!

Inga kommentarer: