3.19.2013

Listaaaaaaaaa


Frågor


Vilken svordom använder du mest?
Fan & helvete

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, det är det.

Tittade du på tecknat när du var liten?
OJA. Lilla sjöjungfrun <3

Hur många syskon har du?
Två stycken :D

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag skulle vilja tatuera mig, men jag vet inte vad. Är inne och lurar lite på det där.

Vad har du för väder just nu?
Skitsnö och blåst.

Vilken är din favoritfrukt?
Gröna äpplen, jordgubbar, plommon, apelsin, banan.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.00

Använder du flip-flops?
Haha ja, på semester så.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Supermarket.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Tror jag skulle välja, åh svårt. Båda. Fast skulle vara skönt att vara själv också.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Absolut inte!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Den står nere i källaren, haha.

Vad åt du till middag senast?
Vi åt köttbullar och makaroner!

Kan du vissla?
Ja :D

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alltså jag bryr mig inte direkt.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0220

Vilken film kan du alla replikerna till?
Grease och vännersäsongerna.

När flög du senast?
2010 när jag & far min åkte till New York <3

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två.

Läser du för skojs skull?
Ja. Tycker det är skönt att läsa!

Diskar du din egen disk?
Jajamen. SÅKUL. Någon som vill skänka en diskmaske elle?

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop!

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn och cola zero <3

Har du en blogg?
Ja, hieiehiehie.

Vilket är ditt favoritämne?
Mitt favoritämne i skolan var nog fotografisk bild A&B

Gillar du att flyga?
Blivit nojigare på senaste tiden.

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Jag har inte räknat ut det faktiskt, men åtta timmar minst.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja, och jag försöker inte fullboka mig nu när jag jobbar väldigt mycket. Vill mest vara hemma efter jobbet och koppla av. Är väldigt dålig på det där, men måste börja säga nej om jag verkligen inte känner för det eller orkar. Måste helt enkelt börja lyssna på mig själv!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Njaesh, inte så farligt. Fast kan väl störa mig när någon verkligen inte kan stava eller så.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Men vafan!!!"

Vilka kändisar har du blivit jämförda med?
Drew Barrymore, Kate Winslet.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, inte alls.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Theodore

När badade du i en pool senast?
Jävlar, ja, det var flera år sedan i min egna.

Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej men i Tuna musikalen när jag gick i fyran!

Hur många barn vill du ha?
Minst två, max fyra.

Har du åkt moped någon gång?
JAPP, gangstä_nädow

Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror väl helt på, kanske inte så kul kan jag tänka mig. Skulle nog inte vilja vara det.

Vad har du i din väska?
Jag har deo, hörlurar, bindor, massa skräp osv osv osv.

Vad lyssnar du på nu?
Fredrik som nyss sa "Får jag låna din dator lite snabbt?????"

Inga kommentarer: