3.14.2013

Five more

Måste bara berätta, igår så tränade jag hemma här i lägenheten (fet jävla träningsvärk idag!) och jag skulle göra armhävningar. Klarar av tio riktiga på raken, lite jobbigt i slutet men jag klarar av tio. Iallafall så skulle jag göra armhävningar igår och klarar f-e-m-t-o-n stycken. Jag blev sjukt peppad för jag har aldrig kunnat klara av det, det har alltid varit pain in the ass när jag gjorde tio. Men nu klarade jag av femton utan att ens tycka det var jobbigt! Sjukt stolt faktiskt. Måste börja fixa till kroppen nu känner jag.
Det är riktigt skönt att träna hemma faktiskt, göra i sin takt, ingen som kollar på en, musik på bra volym, sen är det bara att hoppa in i duschen och sedan käka mat. Allt-i-ett liksom :) haha.

Ikväll ska jag gymma med Evelina och eftersom jag känner mig lite snuvig så ska jag ta det lugnt. Gå på band eller någonting, vi får se!

Jobbade tre timmar igår, gick väldigt snabbt och det var skönt. Idag är jag ledig och sedan jobbar jag hela helgen. Skönt att det rullar på lite nu iallafall :)


Inga kommentarer: