3.12.2013

21 år, myskväll i bäckby och vikariat

Ja, för snart en vecka sedan fyllde jag 21 år. Mm. Det känns bra faktiskt, hade mer åldersnoja när jag skulle bli 20 år. Ville inte ens gå upp ur sängen, haha. Nu känns det bra iallafall och jag hade en jättefin födelsedag. Vi samlade allt folk hemma hos mamma och pappa för det skulle bli alldeles för trångt här hemma. Mamma, pappa, Emelie, Elin, Alicia, mormor, morfar, farfar, mitt hjärta och Elias var där. Hur mysigt som helst! Fick pengar, en skjorta och två böcker (Jonas Gardell del 1 och 2 med torka aldrig tårar utan handskar!)

Supernöjd.

Sedan i veckan fick jag ett erbjudande om ett vikariat på KappAhl ute på Hälla - svarade ja direkt! Från 11:e mars tills den 28:e april. Gud vad glad jag blev + att jag ska få sommarjobba där direkt. Vilket gjorde att jag sa ifrån utbildningen med Ikea. Bästa beslutet jag tagit om ni frågar mig. Är så sjukt glad, för detta har varit min dröm otroligt länge, att ha några timmar liksom. Även om det bara gäller en viss tid så. :)

Sedan en dag kom jag hem från jobbet och hade fått världens finaste bukett med rosor av min fina. Blev  rörd och lycklig i hela kroppen. Gud vad jag älskar honom!

I lördags åkte jag & Elina hem till Stina för att ha myskväll. Käkade allt möjligt gott och drack lite vin och pratade om allt. Behövdes!



1 kommentar:

stina sa...

aldrig utan dig.