3.12.2013

Listhelvete

(Snor lista av Jenny medan jag funderar på inlägg!)

- Smeknamn:
Nattiz, natta, nutta, älskling, Natalie.

- Låt som när du är ledsen sörjer till:
Ingen speciell.

- Beroende av:
Jadu, vet faktiskt inte. Cola Zero, haha.- Vad tror folk om dig:
Ingen aning faktiskt. Att jag är snäll kanske?

- Stämmer det:
Jag är snäll :)- Vad säger du för att imponera på någon:
Samma som Jenny svarat, aningen gillar man mig eller inte. 

- Hur imponerar man på dig:
Man är sig själv. Brinner för någonting.

- Brukar du skratta för dig själv:
Måste man erkänna? Okejdå. Ja, typ hela tiden.- Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"Han hälsar tillbaka! :D Kram!!" Till Elias, vi ska ringas idag.

- Var bor du:
I Hallstahammar, men mitt mål är Västerås eller någon annanstans.

- Trivs du där:
Trivs sjukt bra!

- Äger du några converse:
Ja, 3 par.

- Är du allergisk mot något:Nix pix!
- Hur svarar du i mobilen:
”Hej det är Natalie" eller om jag vet vem det är driver jag ALLTID. Haha, när Elias ringer brukar jag svara: Ahrå, vad? hahaha, eller när mamma eller Emelie ringer så är jag alltid typ typ tio sekunder när jag svarat. SJUKT kul.

- Antal timmar sömn inatt:
Åtta timmar ungefär.

- Brukar du komma i tid:
Är alltid i tid. Minst tio minuter innan, också en halvtimme.

- När mår du bra:
När alla mina nära och kära mår bra, när jag får pussar och kramar av Fredrik, när det är sol ute.- När blev du fotad senast:
I lördags hemma hos Stina.- Hur känner du dig nu:
Glad.

- Vad tycker du om fötter:
Har blivit känslig mot fötter faktiskt, nu på senaste tiden. Vet inte varför.- Vad saknar du:
Sommaren, utomlandsresa, Niklas, värme.

- Hade du en bra kväll igår:
Ja det hade jag.- Favorit dryck på morgonen:
Kaffe eller juice :)

- Rakar du benen:
Ja det gör jag.

- När brukar du oftast gå och lägga dig:
Ja ibland är det tolv, ibland nio. Olika från dag till dag.

- Är du blyg:
Litegrann. Är det helt främmande människor blir jag lite blyg och tystlåten, men har börjat bli bättre på att vara mig själv direkt.

- Sysslar du med någon idrott:
Nej men har gått i volleyboll!

- Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Alltså, tror inte man kan bli kär första gången man ser en människa. Det handlar om intresse, personlighet och utveckling. 

- Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
hahaha, ja ni. Massor med saker. 

- Är du nöjd med ditt liv:
Sjukt nöjd med mitt liv.

- Är du bortskämd:
Ja, jag är nog bortskämd. 

- Vad gör du i morgon:
I morgon ska jag jobba på Hälla!- Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Hmm. Skulle nog säga Tyra Sjöstedt som bloggar. Hon är mänsklig och det gillar jag.

- Vad längtar du till:
Längtar tills våren. Sol och grill!

- Har du bra vänner och äkta vänskap:
Jag har de bästa vännerna man kan tänka sig.

- Vad använder du för schampo:
Wella, head & shoulders, dove.

- Vilken tid gick du upp idag:
Vaknade av att Fredrik ställt klockan på sju, men vi gick upp halv nio.

- Har du sovit i din egen säng i natt:
Yesbox!
- Har du strumpor på dig nu:
Ja, vita ankelstrumpor.

- Är det okej att gråta:
Ja, verkligen.

- När grät du senast.
Igår, såg på biggest loser och en man hade förlorat sin dotter som var bebis. Usch, ingen borde få vara med om det.  
- Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Jag skulle resa, spara undan, köpa en bil, betala av saker, köpa en större lägenhet med KÖK.- Har du piercing:
Haft i öronen, funderar på att ta om men fegar nog ur.

- Vill du gifta dig: 
Ja det vill jag jättegärna göra. Ett lagom stort bröllop där nära & kära är samlade, har hur roligt som helst, massor med god dryck & mat och massa dans!
- Vill du ha barn:
Jajamen!! Minst två, max fyra. 

- Solar du ofta: 
Inte i solarium, men ute så solar jag. Att lyssna på musik samtidigt är magiskt. - Är du bra på att laga mat:
Ja, faktiskt. Jag kan om jag vill liksom. Tycker om att lära mig nya saker, och blir stolt när jag klarar av det.

- Är du flygrädd:
Alltså, jag har blivit det på senaste tiden faktiskt. Förr älskade jag att göra det, men tanken om att man KAN krascha har landat hos mig och det är lite obehagligt.

- Hur vig är du:
Jo men det är ju inte så att jag kan gå ned i split och spagat, men jaja - nej. 

- Är du musikalisk:
HAHA. Nej.

- Tror du på ett liv efter döden:
Ja men lite i mig gör faktiskt det. Jag vill leva efter döden.

- Vad äter du helst när du ser på film:
Popcorn & godis.

- Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Har blivit mer kvällsmänniska, var det mer förr. Nu älskar jag eftermiddagarna, man tar en kopp kaffe och äter mellis och bara är.

- Vilken ögonfärg har du:
Oj, alla möjliga höll jag på att skriva, men blått, grönt, lite gult och grått tror jag?!

- Biter du på naglarna:
Mmm... Men har börjat klippt. Fått höra av Fredde, haha.

- Röker du:
Nej!- Hur ofta tränar/motionerar du:
Vill försöka träna tre gånger i veckan, gym + simning men har inte motivation än.

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Älskar listor, haha :D