3.25.2013

a free sunday

Var ledig igår vilket var superskönt. Skulle velat vara ledig idag med men nixpix! Jobbar tre dagar nu sen är jag ledig skärtorsdagen + långfredagen sedan jobbar jag helg + måndag. Ser fram emot min aprillön sen måste jag väl ändå få säga ;)

Igår så var det sådant himla fint väder så jag tog på mig mina promenadskor och sedan skulle jag traska hem till min fina lillebror. Men när jag svängde in mot hans gata ser jag han och tre killar till + två av personalen. Då skulle dom ut på en promenad så jag tog en egen själv. Rensa tankarna lite och bara få frisk luft!


Kom hem igen, helt genomsvettig, hade en långtröja + en tjocktröja + min dunjacka, haha. Hello schvettchej! Ja, så jag var hemma en stund, sedan skulle mamma till Niklas på eftermiddagen så jag följde med henne. Han skulle precis lägga sig, haha, så jag och mamma satt och fikade en stund och bara prata. I bakgrunden hördes ett sött snusande av en fin liten lillebror, som blir TJUGO år denna vecka. HELT otroligt alltså.

Sen kom jag hem och satt vid datorn ett tag, lyssnade på musik sen gjorde jag käk till mig och Fredrik. Det blev bacon och creme fraiche och pasta till! Mums.

Nu ska jag börja göra mig i ordning, jobbar 11-20.10 idag yihaaa!

I love you, my beautiful.

Inga kommentarer: