3.26.2013

Gårdagens klantarselpris...

... går till Natalie Claesson.

Japp. Jag undrar bara en sak. Varför är jag så otroligt trög? Varför förstår jag inte saker och ting och varför gör jag allt så mycket svårare än vad det är???

Igår inventerade två stycken lagret (vilket jag ska göra idag) i 6 timmar. SEX TIMMAR, och vi får inte ta varor där ifrån och hänga ut eller ge till kunder om de frågar oss ifall en viss byxa finns på lagret. Jag får det berättat och förklarat liksom och jag frågar själv!!!! till och med.

Ja, men vad gör jag?! En kund frågade om vi hade en tröja på lager. Ska gå och kolla. TAR MED VARAN och säljer den. Bra, då vart det ett svinn då.

Bra Natalie, fortsätt vara sådär jävla duktig. Blir så otroligt TRÖTT på mig själv, fan fan fan.

Duktig idiot.

3 kommentarer:

Annica sa...

Det är lätt hänt! Och misstag gör alla - och kommer alltid göra.

När man vanligtvis alltid tittar på lagret efter plagg som kunder vill ha såklart det sitter kvar - känns rätt sjukt (egentligen) att ljuga om att ett plagg inte finns fast det kanske gör det. Men inventering är ju inventering.

Tänk istället att du gjorde kunden glad/nöjd med att hitta den tröjan som den ville ha :)

stina sa...

men älskling, du var väl bara lite trött.

hush hush <3

stina igen sa...

för alltids solstrålepris går faktiskt till dig.
och så slänger vi fulingpriset på en liten hög av brinnande löv.

purr!