live, love, laugh
5.01.2013
A glass of cola zero in a wineglass? Yes.
Här sitter jag och ser c00l ut med ett glas vin. Eller ja. Cola zero i. ÄLSKAR att dricka ur vinglas. Känns så fint bara, haha!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar