Hade en jättetrevlig valborg igår med god grillad mat, prat, spel (där jag kollade på), åkte upp mot brasan och träffade andra trevliga människor. Vi kom hem vid tolv och var svintrötta, haha. Långt efter vår sovtid liksom. Vaknade upp jättetrött idag vid nio, käkade frukost och drack kaffe sedan gjorde jag mig i ordning och åkte mot jobbet. Jobbade tolv-tre sedan åkte mamma, pappa, jag och Fredrik hem till Niklas och fikade! Fredrik övningskörde dit, och han är superduktig :) Sötnosen!
Nu sitter jag i soffan, väntar på att Fredrik ska komma hem så ska vi äta pizza idag och bara chilla. Kolla på PLL också!!! Längtar, så jävla spännande serie alltså, haha :D
I morgon är jag ledig + i helgen så är jag också ledig vilket ska bli skönt!
Bjussar på en väldigt "fin" turistig London-bild. Saknar!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar