Sedan fikade vi litegranna innan jag cyklade ned mot affären och handlade lite. Ska göra egna hamburgare idag, hähä, så vi får väl se.
| Min egna pasta carbonara! Blev riktigt gott :) |
Gjorde ju en egen pasta carbonara för några dagar sedan och den blev riktigt god! Men först, läsa lite veckorevyn och kanske ta ett glas cola zero till det - ja, så får det nog bli. Puss & Kram!
MEN HUR SÖT? Hahaha, han blev nog rädd för att de var så mörka!










Inga kommentarer:
Skicka en kommentar