5.02.2013

En cykeltur upp mot duvhällarna

Cyklade upp till familjen Nykvist och hälsade på. Tog en liten cykeltur med Alicia och stannade sedan en kortis för att plocka lite vårblommor. Så himla underbart att våren är här nu! Jackor kan bytas ut mot tjocktröjor och gatorna är tömda på grus, solen kommer fram som får glassen att smälta. Kan nog inte bli bättre! :)

Sedan fikade vi litegranna innan jag cyklade ned mot affären och handlade lite. Ska göra egna hamburgare idag, hähä, så vi får väl se.

Min egna pasta carbonara! Blev riktigt gott :)

Gjorde ju en egen pasta carbonara för några dagar sedan och den blev riktigt god! Men först, läsa lite veckorevyn och kanske ta ett glas cola zero till det - ja, så får det nog bli. Puss & Kram!









MEN HUR SÖT? Hahaha, han blev nog rädd för att de var så mörka!




Inga kommentarer: