5.02.2013

Aldrig utan min andra halva

Det har som sagt inte varit någon bra dag alls för mig idag. Alla tankar som jag skrev i ett inlägg tidigare idag, samt att vi också fick reda på att Fredriks chef ringde och ville ha in honom på måndag (vilket är superroligt!!) men, det krockar med körkortet. Allt blev bara kaos, både för han och för mig, för då skulle han åka iväg på söndag och vara borta i två veckor liksom och inte kunna övningsköra alls. Jag vill inte stå i vägen för jobb, för det är så otroligt viktigt, men allt kom verkligen inte i rätt tid om man säger så. Nej fy. Stod och grät medan han höll om mig, samtidigt som han försökte göra mig på bättre humör. Gud vad jag älskar honom. Får mig att skratta, får mig på bättre humör på en sekund. Hans varma famn och bästa pussarna.

Vad skulle jag göra utan dig, mitt hjärta?


HAHA, orkar inte. Appen "Funny Talking Mirrors" <3










Pregnant ;)


<3

Om jag garvade när han satt och försökte få bort sin förkylning? Svar: JA.



Du gör mig så jävla lycklig

Inga kommentarer: