5.04.2013

Kungsholmen runt!

Idag följde jag, Fredrik och mamma med pappa som skulle springa en mil runt Kungsholmen! Underbart väder, vi hade med oss kaffe och fika. Gulligaste var knatteloppet som var klockan tio, haha. Sjukt söta ungar alltså :D

Pappas start var 11:08 och han sprang på 52 minuter, vilket är riktigt duktigt gjort alltså. Är väldigt stolt över honom, min fina pappa.
Medan han sprang låg vi och solade och nästan somnade vid Rålambhovsparken, så skönt att bara ligga där och höra sorl av massor med människor medan solen värmde ens ansikte. Vi stannade på Max på vägen hem sen körde jag därifrån och hem. Skönt att vara hemma måste jag säga.

StekarN ;)

Kaffe i bilen <3

Pappa laddar!



HAHA, mammsen !!

UNDERBART!!

<3

<3

<3

Pappa efter loppet :D

Duktiga father!

Nu blev jag sjukt sugen på hemmakvälls godis jueee, men får nog gå ned till Ica eller Coop för att stilla mitt lilla sockersug! ;')

Inga kommentarer: