5.08.2013

En prinsessbakelse och en kaffe. - ah, jag tar samma

Igår fikade jag med Jenny, från ett till halv fem. Vi hade en hel del att ta igen och det var så kul att träffa henne igen! :) som hon skrev i sin blogg så tänker vi lika i vissa saker och det är underbart! Att man man dela med någon om det, som känner lika liksom, haha!

Nu ska jag ta en promenad runt Skantzen med Eve! Puss.

Igår så sprang jag 4 km vid spånbanan! Har sådan djävla träningsvärk idag alltså, haha!!

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Haha, "jag kan ta en trocadero", "ta en till mig med, när du ändå är igång", haha! <3