Hellu!
Vaknade upp kvart i nio ungefär och degade i soffan tills halv två då jag bestämde mig för att ta en promenad. Tio över tre var jag hemma! Superskönt att bara röra på sig alltså. I morgon blir det jobb så det ska bli kul! :)
Sitter på balkongen och skriver, det är så underbart att kunna sitta här igen efter en sjukt lång vinter. Vi har fixat i ordning den med en grön matta, lite växter och doftljus. Det är inte klart än, ska fixa med lite lampor osv sen så :D

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar