5.12.2013

Välkommen vår!

Gick ned med min syster och barnen ned till marknaden som var på samhället! De var lite mysigt men inte så mycket folk, som vanligt dårå, haha. Barnen red och fick ansiktsmålning, fiskade fiskedamm och hoppade i hoppborgen! Så söta så :)











Mina finaste prinsessor av alla <3

Inga kommentarer: