Igår åt jag middag med Elina och Stina på grekiska, och det var SÅ gott. Vi satt där i ungefär två timmar innan vi gick vidare mot Pitcher's och satt där och bara var. Pratade massor.
Åh mina fina tjejer, SÅ glad över att jag har er alltså.
En himla fin kväll.
Mina fina tjejor!
Mmm-mm.
<3
<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar