5.12.2013

En resa bak i tiden


Haha, herregud. Sitter och kollar igenom mina bilder i hårddisken och har funnit MASSOR!!! Men jag börjar med denna video som jag hittade på mig och Elina. Ska lägga in lite nostalgibilder genom åren, det tycker jag är mysigt och roligt.

3 kommentarer:

Elina sa...

HAHAHAHAHAHA HERREGUD VAD SMÅÅÅÅÅÅ HAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖR

"över till min bror"
"det är jag som är gert"
"tack gert" haahaha

Jenny Frank sa...

Haha, så jävla gulliga! Kolla era kinder!! Helt små och goa om kinderna :') <3

stina sa...

can't help but love