5.13.2013

Glass och promenad med bästis!

Hejsan!! Solen sken idag igen vilket var underbart. Lite kallt men det gick! Hade jättetrevligt, fick se hans nya kontor, sedan gick vi runt Skantzen och svängde in mot Åsby och sen tog vi en mjukglass vid lustigkulla! Seriöst, de har den godaste glassen där. Sedan gick vi mot cyklarna och jag stannade till vid Ica och han åkte hem :)

Nu ska jag snart käka mat med min fina, kyckling och strips (egentligen egengjorda potatisklyftor men vi orkade inte, haha!!) och baguette! Yum-o :))




Inga kommentarer: