Tvättstuga från tolv till fem idag, så det är klart. Vill ha rena kläder OCH underkläder när jag åker till Göteborg på fredag. Haha, kommer ihåg förra gånger då jag fick köpa tre par innan jag skulle åka för jag hade glömt att tvätta ...
Sen har både jag och Fredde rensat kläder så nu är det väl bara att fylla på tomrummen som uppstod. Ska skänka de andra kläderna tänkte jag :)
Ha en fin kväll! Puss.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar