5.14.2013

My love to you guys, is huge



Jag och mamma åkte till Niklas häromdagen och fikade litegrann. Han åt jordgubbar och vattenmelon och jag drack litt cola, ja! Mysigt att vara där, mår så himla bra. Min fina bror och min fina mamma :*

I söndags bjöd jag och Fredde, min mamma och min pappa på middag. Fläskytterfilé, egengjorda potatisklyftor och beasås. MYMS!! Till efterrätt blev det kaffe och glass. Mys mys på hög nivå!

Inga kommentarer: