5.20.2013

Göteborg pt. 3

Söndagen kom och vi gjorde frukost, kollade på sista filmen som nog är en av de bästa filmer jag sett, "En oväntad vänskap". Så himla fin och rolig film alltså!

Vi gjorde oss i ordning, åkte in mot stan och käkade sallad, shoppade lite mer och sedan gick vi mot stationen för att träffa Robbin, Elinas pöjk! Vi satt där och fikade ett tag, hur trevligt som helst :) Sedan gick jag och köpte subway och sedan hoppade jag på tåget och åkte hem mot lilla hallsta igen! Min älskling övningskörde för att hämta mig, han är så duktig! Sedan käkade vi pizza och jag däckade i sängen vid tio typ! Underbar helg och underbart avslut på denna helg.

Ny vecka, nya tag. Har redan börjat jobbigt, men du klarar det Natalie.


1 kommentar:

Elina sa...

Tack för en fantastisk helg & fantastiska du!!!!