Sitter på balkongen med tända ljus och en tjocktröja! Mysigt men lite smått kyligt är det faktiskt. Lyssnar på Sigur fast ska byta till Bon Iver. De passar till mys utomhus! Fast det fick bli Jeff Bucklay - Hallelujah nu istället. Doften från ljusen sprider sig över hela balkongen. Luktar sommar. Gud vad jag längtar. Även om jag kommer jobba i stort sett hela sommaren så spelar det ingen roll. Bara man kan få gå utomhus utan varma kläder så är jag nöjd. Ska köpa många kjolar att ha i sommar. Och fina tunikor, linnen och t-shirts! Nya vita låga converse står på min önskelista också, ska nog införskaffa mig ett par i sommar. Japp, så får det bli! Och en grå kjol. Har fått en grå långkjol på hjärnan. Sådär skön i bomull, det skulle vara riktigt skönt. Och en fin bit t-shirt. Jag har sett en på H&M som jag vill ha. Håll tummarna att den finns kvar, för 99:- ... Ser lite ut som en baseball tröja med massor utav ränder. Ja, hittar jag den blir det en bild till bloggen. Känner att jag har fått upp min inspiration igen till att skriva. Har hittat en ny kamera app så inspiration på high level. Gud vad jag längtar tills jag är äldre och kan blicka tillbaka vad jag har skrivit. Hur allt var, hur jag tänkte och så vidare. Ska försöka få med allt. Samtidigt är jag rädd dock, att man är där och tiden har gått så innerligt snabbt! Natalie. Inte tänka så. Lev först. Lev!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar