Idag var jag ned till Arbetsförmedlingen och skulle träffa min handläggare. Fick gå på ett infomöte också om JOB, sen bokade vi ett längre möte på måndag där vi ska gå igenom lite saker. Funderar på utbildning osv, göra något helt annat. Kanske bli målare? Haha vad vet jag. Men trött på kläder är jag nu känner jag. Sista sommaren får det bli med KappAhl, tyvärr. Känner mig glad över beslutet iallafall!
Alltså, jag ska till Elina i morgon och jag har varit NERVÖS(!!!!) hahahaha i flera dagar. Vet INTE varför... Nervös och lite illamående, man ba: Hallå?! Har ju liksom träffat henne förut ;) haha. Fett glad när jag vaknade i morse, I MORGON ÅKER JAG TILL GÖTEBORG. Längtar!!! Skönt att få åka ned och bara vara. Ska packa och så ikväll!
På eftermiddagen idag ska jag och Fredrik till Niklas och fika. Mamma har köpt jordgubbar & glass så det ska vi ta med oss. Och kaffe! Ska bli mysigt :)
Ska snart fixa i ordning mat också, lax & potäter!
Jag idag!
HAHA, kolla mitt ögonbryn?!
Älskar min nya kamera app :*



1 kommentar:
haha, gulle! Snacka om att man är förväntansfull då :D
Skicka en kommentar