6.24.2013

god fakking natt

Varit en skitdag idag också. Nekas hela tiden till att kolla min hals fast jag vet att jag har halsfluss.. Har bokat ännu en tid för att få något jävla halsprov så jag vet, så man inte går med massa bakterier. Ringde idag och skulle höra om jag fick boka ett halsprov.

JAG: HEJ, skulle vilja boka ett halsprov!
Sköterska: Jaha, och varför då?

För att det är skönt att få långa bomullspinnar ner i min hals, maddafakka.

Vad tror du själv?

Ja, har bokat en ny telefontid så att jag kan få komma in och göra ett halsprov så jag vet. Får väl betala 140 spänn men då vet jag det liksom. Om jag har det eller ej. Blir så hypokondrisk. Alltså det är typ blåsor, men inte vita? Kan det vara halsfluss då? Får väla reda på det i möra dåla. HAHA *grinar*
Visst att jag var med grötig i halsen osv förra gången men det går knappt att svälja för att jag måste hålla in ett finger i örat för att det inte ska göra ont. Men det gör ont iallafall...

Nä, sen har allt bara varit bajs idag med. FANE. Orkar inte. Ska duscha av mig sen äta glass för mat kan jag inte få ner knappt och det är ju skitbra eftersom jag MÅSTE ÄTA VARANNAN/VAR TREDJE TIMMA - jolåsatte, livet på en pinne.

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Usch. Jävla skitsjukvård! Dom vill aldrig hjälpa en. BYT JOBB DÅÅÅÅRÅÅ!

Hoppas du får reda på vad som är fel, och att du mår bättre fortfortfort<3