6.25.2013

Sex o'clock in the morning

Ja, det var då jag vaknade imorse. Vaknade upp halv tre först, sen tog det en stund innan jag kunde somna pga halsen! Men sen vaknade jag och då var klockan kvart i sex. Gick upp och kollade på tv :) Ringde vårdcentralen i V-ås IGEN och jag fick komma in. Ja, det var ju inte halsfluss som tur var, utan bara något virus.. Så det går över väldigt snart hoppas jag. Fast går det inte bort skulle jag höra av mig igen - yeah I will!

Känns ju liiiiite bättre men vettefan. Ska försöka sova någon timme, slumrade till 40 minuter på soffan men behöver mer sömn. Ta igen det jag missat, fast har läst att man inte kan det, haha. Jobbar alltså inte idag men ska troligtvis göra det i morgon, men det är okej. Ledig i två dagar sen och då ska jag till Fagersta! Sen jobbar jag för fullt!

Nä, tv och lite te lockar nu, puss!


Inga kommentarer: