6.04.2013

Ja, bloggen, ja.

Haha, herregud. Va ett tag sen dårå, tjäna. Här får ni en liten uppdatering med bilder vad som har hänt. Jorå'satte.

Some kind of art. IDK

Glad tjej på balkongen

Mamma hade smyckesparty och jag åt en glad macka.

Lillen, börjar bli stor.

I en bil på väg mot jobb.

Svetting on a balkon-hy

Charmiga trollet.

Work

JA, jag börjar undra över mänskligheten nu för tiden. Kund kommer in och säger att det ligger något brunt på mattan vi har på frontytan. Går dit, bajs. Folk har klivit i det så det har blivit spår på golvet. Just, love my job :')

Nu har det sett ut så här den senaste tiden! (dock är han inte sådär livrädd i verkligheten när han kör, hehe)

Älskar mina nya vita byxor.

Aison, den fina hunden. Hundvakt ska jag och min kärlek vara i två veckor i sommar.

Jo.

Blivit lite brunare i håret.

Taco-måndag. Så-gott.

Inga kommentarer: