Some kind of art. IDK
Glad tjej på balkongen
Mamma hade smyckesparty och jag åt en glad macka.
Lillen, börjar bli stor.
I en bil på väg mot jobb.
Svetting on a balkon-hy
Charmiga trollet.
Work
JA, jag börjar undra över mänskligheten nu för tiden. Kund kommer in och säger att det ligger något brunt på mattan vi har på frontytan. Går dit, bajs. Folk har klivit i det så det har blivit spår på golvet. Just, love my job :')
Nu har det sett ut så här den senaste tiden! (dock är han inte sådär livrädd i verkligheten när han kör, hehe)
Älskar mina nya vita byxor.
Aison, den fina hunden. Hundvakt ska jag och min kärlek vara i två veckor i sommar.
Jo.
Blivit lite brunare i håret.
Taco-måndag. Så-gott.







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar