Idag åkte jag, mamma, mormor och morfar ut till Ösby i Sala för att kika när Fiona tog studenten! Så himla stolt över henne :)
Sjukt varmt var det, så det var tur det för alla studenter :) Tänk att det var två år sedan snart som jag tog studenten! Det går så himlans snabbt alltså.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar