6.05.2013

Student 2013

Idag åkte jag, mamma, mormor och morfar ut till Ösby i Sala för att kika när Fiona tog studenten! Så himla stolt över henne :)




Sjukt varmt var det, så det var tur det för alla studenter :) Tänk att det var två år sedan snart som jag tog studenten! Det går så himlans snabbt alltså. 

All lycka till dig, fina kusin :*

Inga kommentarer: