6.06.2013

eight months, and more to come

Igår hade jag och Fredrik åtta månader, hihi. Vi åkte in mot stan för att käka någonstans innan vi skulle på bio. Det blev spicy hot! Stod mellan det och gränden, vilket vi tar nästa gång. Sedan gick vi till ett fik och drack lite kaffe och pratade, och sedan begav vi oss mot bion. Baksmällan 3, hahahaha, så jävla bra alltså :) Del 1 & 2 är inte alls bra, men denna var klart sevärd verkligen :)

Helt sjukt att det gått åtta månader, älskling. Jag blir bara mer kär för varje dag som går. Du gör mitt liv komplett, med alla kärleksord du säger till mig varje dag. Hur du ser på mig med kärlek och omtanke, hur mån du är om mina känslor. Jag älskar dig.




Inga kommentarer: