Jag både älskade och hatade min student. Jag avskydde hur jag såg ut. Jag var inte nöjd med klänningen alls och bara hatade allt. Jag vet att mamma gjorde allt för att det skulle bli bra, men jag var aldrig nöjd. Jag ville springa ut och känna mig vacker, men allt jag kände var hopplöshet.
Det jag älskade var mottagningen och flaket. De hade gjort så himla fint hemma hos farfar, jag var så nöjd!
Varje år det är student känner jag en liten uns av ångest, för jag skulle bara vilja ge en revansch till mig själv, springa ut och känna mig vacker och stolthet.
Jaja, konstigt inlägg. Två år sedan idag jag sprang ut från Kantzowska.. Tiden går fort!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar