7.08.2013

Dag 02 - Det här får mig att må bra

Min fina pojkvän. Han får mig alltid att skratta oavsett vad! Han är min fasta och trygga punkt här i livet och jag skulle aldrig klara mig utan honom, ärligt talat. Min kärlek till honom är så stark och det bara känns rätt. Så rätt.

Min fina familj. Utan er - ingen Natalie rättare sagt. Ni är mitt liv och jag älskar er så otroligt mycket. Det har varit så mycket skit ibland med allt och alla, men vi kommer starkare ur allt. Ni ger mig liv, tack för det :*

Mina fina vänner. OJ, utan er skulle jag nog inte vara den jag är idag. Så mycket som NI ger mig, ni är fan fantastiska hela bunten. Alla är så olika men tillsammans blir vi lika, på något sätt, haha. Ni är världens bästa andra familj, och ni vet vilka ni är <3

Det är mycket som får mig att må bra, men dessa är absolut topp tre!

Inga kommentarer: