7.19.2013

eleven days later

och jag är fortfarande levande, haha! HEJ! Har inte haft tid till att blogga eller lust heller för den delen. Har jobbat ganska mycket plus att jag låg sjuk i fem dagar förra veckan! Halsont och det värsta feberattacken på år och dar, så jag sov i stort sett alla de fem dagarna. Men nu är jag på jobbstigen igen och nu har jag snart (idag är den sista jobbiga dagen!!!!) avverkat två värsta sommarjobbsveckorna. Stängt varje kväll, jobbat denna vecka tio timmar på tre dagar och jag är helt slut!!

Har just nu halva rea-priset för sms-kunder och det är kaos, både i butik och i hjärna. Herregud vad man blir utmattad alltså! Plus att man får lite skäll av kunder för att både hon och sin farmor råkade radera sina sms och inte fick halva rea-priset :) Älskar butikslivet lite extra ibland! ;) Men HUR tar man ställning, alltså regler är regler och jag stod verkligen på mig, men nu i efterhand har jag lite dåligt samvete men vadfan: LÄS ERA SMS. Blir så trött!!!

Jaja, i helgen jobbar jag bara 12-15 både lördag och söndag. Ska träffa Elias i morgon och på söndag ska jag fråga om jag får låna bilen och åka till Fredrik. Han kan inte komma den här helgen :( Inga pengar och vi har ingen bil vi kan låna heller.... Suger! Så får inte träffa han på typ två veckor, skitkul. Behöver honom så himla mycket, är så tom utan honom. Usch! Tur att lönen kommer nästa vecka, men som sagt det är ju 6 dagar kvar dit också ... Inte roligt att leva på småpengar alltså, fan vad jag hatar det.

Nej, ska nog börja göra mig i ordning för sista tiotimmars-passet <3 Ha det så bra, puss och kram!

Inga kommentarer: