7.21.2013

och då var denna helg över!

Söndag och för första gången sedan jag började sommarjobba har jag inte stängt denna helg. Slutade tre både igår och idag och det var SÅ skönt att få komma hem tidigt. Så skönt! Och i morgon börjar jag klockan tre så det blir en liten skön förmiddag plus att jag är ledig tisdag & onsdag <3 Två dagar i rad, fucking wonderful!

Slutade åtta i fredags, åkte och hämtade hem min fina pga lite saker. Så underbart att få somna med hans arm hållandes om mig. Det är verkligen skitjobbigt utan honom. Det är ett under att jag klarar mig.. Jobbigt att inte han är i min närhet (och jag veeeet och förlååååt om det är sjukt töntigt och drygt att jag skriver om det hela tiden!! men jag måste.) för jag behöver honom hela tiden. Han är mitt liv, han är mitt allt. Att det inte är någon hemma när jag kommer hem och frågar hur dagen har varit, känns så konstigt. Kroppen och huvudet har ju ställt in sig på att varje söndag så åker han hem så man är ju förberedd, men varje fredag blir jag lika ledsen för att han åker om två dagar, hahaha. HerreGUD.. JAJA, nu vet ni att jag saknar honom hela tiden! :)

En liten uppdatering med några bilder:

Matchade mitt skal med en liknande tröja.

En fikarast på jobbet.

Elin skickade ett hjärta till Fredrik.

Fredrik den lille retstickan laddar för att dränka mig med vatten.

Min älskling tog ut mig på en biltur för att jag skulle tänka på någonting annat när jag mådde så dåligt. Han är så fin. Tog med mig till ett badställe och sedan åkte vi runt medan han berättade massa saker. Tack Gud för att jag fick världens finaste kille, tack <3

Denna lilla sötnos fyllde fyra år i måndags. Stora tjejen som är världens finaste och charmigaste tjej!!

Haft tårta-craving och tur kom ett kalas förbi!

Blåser ut ljusen!

<3

Helgjobb idag!

Kom hem till mamma och pappa med Fredde och möttes av familjen Nykvist. Schtekaren och jag ;)

Min fina tjej och jag <3
Idag berättade hon att hon saknade det vi brukar göra: Dansa här hemma med klänningar och ha rött läppstift på! Mitt hjärta, det gör jag också. Ska hitta tid, ska få tid med bara dig. Jag lovar!


2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Tänk på att det är DIN blogg och att du får skriva vad du vill här! :) Det här är ju en plats för dig att skriva just sånt. Jag läser hellre 1000 gånger att du saknar honom och hur mycket han betyder för dig, än att se att du skriver 1000 gånger att du t ex inte är med en bra kille.

Tycker ni verkar vara så himla fina ihop Natalie. Verkligen fina! Kärleken övervinner allt ;) Klyscha, men sant! <3

Natalie sa...

Tack jenny! Ja precis det är ju det, rädd att det ska bli tjatigt men som sagt, det är ju MIN blogg! Jag får ju skriva vad jag vill :)

Åh tack fina fina Jenny! Jag är så lycklig med honom! Och du och Adam är otroligt fina ni också! <3