7.29.2013

En dag med Alicia!

En sak jag och Alicia har tillsammans är att vi sminkar oss, har rött läppstift och sedan dansar till musik. Jag står på golvet och hon är i sängen och dansar. Det är så himla roligt, vi kan bara spela ut tillsammans! Hon hade saknat det så himla mycket så jag hämtade upp henne och så hade vi jätteroligt, skrattade så himla mycket! Hon är så himla rolig och fin när hon speglar sig precis när hon har fått läppstift på sig. Efter vi hade varit här en stund, för det blev så otroligt varmt, gick vi över till mamma och pappa för att bada, äta hallonpaj och sola. Väldigt mysigt!

Vi gick hem till mig igen sen så fick hon bada i badkaret och vi lekte Ariel och prins (jag fick vara prinsen, haha!) och sen tog vi det lugnt. Vi pratade lite med Fredrik innan jag skjutsade hem henne. Vi gick till en lekpark innan vi gick hem, för hon ville ha lite mer tid med mig och det var riktigt roligt!








Mitt fina hjärta. 

Inga kommentarer: