8.07.2013

05:50

Fredrik går upp typ fem, kvart över varje morgon och jag vaknar upp jag med. Antingen somnar jag om till nio eller så går jag och lägger mig i soffan med täcket och sover där mellan programmen på tv, haha. Eller en liten nap på eftermiddagen om jag inte jobbar då! Men idag så börjar jag inte förrän vid fem så jag ska sova efter tvättstugan är klar och har ätit tacos! Muums. Gjorde det igår, såå gott!

På måndag börjar jag plugga. Har faktiskt ångest över det, för jag ska plugga matte .... fakk. Är så dålig i det, men jag ska gå in positivt och försöka iallafall! På lördag ska jag fotografera ett bröllop och hittade en jättefin klänning på Gina Tricot och ett jättesnyggt halsband från Cubus! Nu är det smink som jag vill ha hjälp med och sedan håret. Ska fråga syrran min om hon kan göra någonting med håret, hon är riktigt duktig på det :)

Nä, ska vänta in sista halvtimmen på tvätten, och medan jag väntar ska jag kolla på The Real Housewives of Orange County, hahahaha. Så fula brudar men ack så underhållande!!


Inga kommentarer: