8.09.2013

Plugg starts at monday

Ah herregud. Börjar plugga på måndag alltså... Gick in på Hermods och kollade och börjar ångra att jag valt matte repetitionskurs och matte C, alltså jag dör!! När jag såg allt a2+b2=(a2)+(b2)=x typ... *cries a little*

JO men det ska gå bra, bara att jag är så otroligt DÅLIG i matematik. Och eftersom jag inte ska läsa ekonom på högskolan utan socionom så är ju matte c helt onödigt ju. Kan man byta kurs nu några dagar innan? Nej kanske inte. PLUS att nu är det ju helg så ingen jobbar ju där. *planering Natalie, planering*


Starting to regret this...

3 kommentarer:

annahedlunds.blogg.se sa...

Åh vad kul att du ska plugga till socionom! Det gör jag med :)

Elina sa...

Detta kommer du klara GALANT! Jag & världens alla sköldpaddebäbisar hejar på dig!!

stini sa...

PEPP PEPP HEJA YOU RULE THE SCHUUUUUUUULE