8.27.2013

big eyes, or not?

Jag är ingen tjej som följer reklamerna och provar olika produkter, men denna gång blev jag lite sugen på att prova big eyes mascaran som går på tv. Fråga mig inte varför, men jag tror egentligen inte på sådana saker men ville ändå prova. Det är två borstar, en för övre fransraden som har en liten grövre borste (som en vanlig mascara har) och så finns det en för den undre fransraden med en samalre borste. Resultatet? Nja. Jag garanterar att man har lösögonfransar när man spelar in reklamen, för mina ögon blev då inte större. Det är ju inspiration av twiggy typ, men jag tyckte inte det fungerade så bra för min del. Men man vet ju inte, kanske funkar för andra men mina fransar said: No no. Haha.

Tycker ingenting verkar funka när det gäller mascaror, eller är det jag som gör på fel sätt kanske?

Jag ser då ingen skillnad. 

1 kommentar:

Elina sa...

Alltså du är så himla rolig hahaha, så jävla härlig!