8.28.2013

God morgon!!

Sitter med en kopp kaffe, har varit ute och gått en promenad med hunden och sedan fick han busa med Myran, en annan hund. Ska äta frulle snart, men frågan är vad? Så tråkigt med frukost, känns som om man äter samma mackor hela tiden. Sjukt sugen på gröt, men tror inte mor och far har någon hemma. Nååväl.

Idag har jag inte mycket inplanerat, ska plugga lite, köpa hundgodis åt Aison. Ja, man har inte möjlighet till att göra så mycket om dagarna när man är hundvakt, haha. Lite mysigt är det, men jag tror han inte gillar mig. Han känner nog av att jag inte orkar eller har lust att vara hundvakt typ. Jag försöker verkligen, men han är verkligen en valp och man måste jobba med honom och det är väl inte något jag helst vill fokusera på nu men som jag måste liksom! När Fredrik kommer hem så känns allt mycket bättre, haha, han är så duktig med honom. Han lyssnar på såklart på mig också, och vi har ju haft hund själv men då var jag inte så engagerad. Nu tycker jag det är roligt att ut och gå, men hade det varit Natalie, 9 år hade jag ba: "MEN ÅÅÅh, jag orkar inteee maaaammaaaaaa." 

Igår lyxade vi till lite på maten framför idol, med potatisgratäng, lövbiff och en god sallad + bea. Maaams!

Nu ska jag käka frulle, tooodels!


Inga kommentarer: