8.22.2013

lalala *trolla bort sig själv, nutack!*

Jag blir så trött. Hela förra helgen var skit bara, så mycket dryga saker som hände. Sen har man försökt att plugga, och det har gått bra. Har skickat in mitt uppdrag idag och jag blev så trött, hade suttit och skrivit hela veckan och inte stäng ned datorn för jag visste inte hur man sparar när man startar ett uppdrag. Nu vet jag. Iallafall. När jag skrivit klart alla frågor ska jag skicka in och då kommer jag till framsidan om att min aktivitet på sidan har gått ut eller vad det stod. Loggade inte - ALLA mina svar var borta. Jättekul Kastade boken i golvet (förlåt Stina, men den är fortfarande hel.) och började typ tjura, för samtidigt som allt detta pågår så ska jag och Fredrik vara hundvakt åt Aison i två veckor. Vi bor hos mamma och pappa som inte vill ha Aison här, men jag och F vill inte bo hemma hos Emelie och co. 1, Vi har ingen bil. 2, det är en bit från civilisationen, 3, NEJ.
PLUS så är min kusin här, jätteroligt. Hennes pappa däremot, min mammas bror, ej så trevlig. Allt vi ville, eftersom det är så jobbigt att tänka på för mig och F är det där med bilen om att han tanka fel, vill vi glömma - man vill ju inte gå och älta det, gjort är ju gjort liksom. Så sitter han i mormors fåtölj och hånar och säger: Hörde att din kille tankade fel. Jag: Ja, och? Han: Vilken cleaver kille du valt! sitter han och säger och hånler. Jag: Ja, fast det händer väl alla liksom.

Jag blev så ledsen. Fick tårar i ögonen. Man gör inte så. Han har inte haft det lätt i livet, allt han vill göra är bra. Ingen människa är perfekt. Han är som han är. Kan vara envis, kan vara frispråkig, men han vill inte göra någon annan ledsen/arg eller någonting sådant och han mådde jättedåligt när han gjorde det felet, även om vi sa att det är lugnt. Blir så otroligt sårad bara. Han är världens bästa människa. Han skulle aldrig göra det med flit. HERREGUD, man kan väl tanka en biljävel FEL? Hur många som helst som har gjort det. 

Men just att han sitter och hånler mig RAKT upp i mitt face. Det är så jävla provocerande. 

Du själv, som har sådant jävla bra liv som lever på morsan och är 42 år. Bra liv du har. Skulder till miljonen. Snutten, så synd om dig. För du gör allt SÅ JÄVLA RÄTT. Du är så sorglig. 

3 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Finns väl ingen människa i världen som tankar fel med flit? Herregud. Samma sak hände Adams bror härom veckan. Jag menar, det händer!

Men hörru, glöm inte att jag finns om du vill fråga något om uppdrag eller om hermods i huvudtaget. Jag finns här!!! <3

Natalie sa...

Men eller hur!? Jag menar, visst så blev pappa lite: Jaha, jaja. Men det är ju okej?? De ska ju fixa den och vi betalar ju självklart för den. Men just, att släkt ska snacka runt till alla andra, så himla onödigt!!

Tack Jenny, ska absolut fråga dig!! <3 Tack!!

Elina sa...

Alltså jag blir så less!!! Jag fattar inte människor och deras nöjen i att trycka upp andras människors fel i deras ansikten? Allt för att framställa sig själv som så mycket bättre!!! Klart att Fredrik inte gjorde det med flit!