8.18.2013

Barnvakt!

Idag var Alicia här medan Emelie och Kenny kunde röja uppe vid dom. Ta bort poolen, städa huset och fixa i ordning inför förskolestart (Alicia börjar i morgon!!!!) och dagis.

Vår tradition när vi är här är att sminka oss, hon sminkar mig jag sminkar henne och sedan dansar vi. Hon står i sängen och gör dans-moves och jag står på golvet och gör mina. Så underbart att ha egentid tillsammans, hon och jag. Vi gick sedan ned mot Ica för att handla lite tuggummi, en tidning och pannkakor. Hon fick våran triss som jag vann 30 kronor på, och för de köpte hon tuggummi med tatueringar i. Vi gick hem för att äta och sedan målade hon medan jag diskade undan och donade lite i köket.
Fredrik var iväg och bogserade hem våran bil så nu står den iallafall på parkeringen, haha. Ja herregud, den här helgen vill man radera ett tag. Utom idag.

Sedan lekte vi lite mer här hemma, alla tre, bebis och mamma och syster, hahaha. Sen åkte vi mot Niklas och fikade lite med mamma och pappa. I natt åker dom till cypern i två veckor och vi ska skjutsa dom, så ja. Sova nu kanske? Kommer jag aldrig att kunna faktiskt. Vi får väl se, många timmars sömn blir det inte. Och så har jag tvättstuga på det ;)

Wäll, wäll. Så skönt att plugga hemma iallafall. Har dock redan ångest inför en hel-helg jag ska jobba, usch. Men det är den enda, tackar!

fina tjejen idag :D

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Vet du? Jag blir styrkt av att se att du klarar såna här situationer. Det får mig att tänka på mina problem och känna att jag faktiskt klarar av dom!

Så stark bruden!!!

Natalie sa...

Tack fina fina Jenny. Vad glad jag blir av dina ord. Ja, Fredrik sa det samma. Att jag orkar hålla fasaden uppe liksom.

DU ÄR STARK! PUSS <3