8.17.2013

Dag 6 - Dina syskon.

Har två syskon, en storasyster som heter Emelie och en lillebror som heter Niklas.

Emelie är 26 år och snart fyrbarnsmamma i november. Har en man vid namn Kenny och hund vid namn Aison och bor uppe i duvhällarna. Alicia, Elin och Liam är de fina barnen som de har nu och väntar en till tjej i november som troligtvis ska heta Julia.
Emelie och jag hade en dålig relation när vi var yngre, vi hade helt olika intressen och ja, hon var rätt så dum mot mig. Hon trivdes nog inte med sig själv och sitt kompisgäng vilket gör att man kan hamna på fel bana liksom. Det skiljer fem år mellan oss så vi var ju inte i samma tidperioder heller, när hon gick genom puberteten var jag fem år bakom henne, haha.

Vi har en bra relation idag, klart man är oense ibland nu också men syskon är ju syskon :) Hon och jag har samma humor och vi kan prata om det mesta, men jag tror nog att vi, jag vet inte hur jag ska förklara. Vi har väl inte den där relationen som nära systrar har, enligt mig. Vet inte om vi kommer komma dit heller med tanke på hur vi hade det när vi var små men vi har alltid varandra oavsett.

Niklas är 20 år och bor på ett boende här i Hallstahammar. Han och jag, det går inte att skilja på oss. Även om han är handikappad så är han verkligen den som förstår mig mest. Jag har alltid varit vid hans sida och jag kommer alltid att vara vid hans. Jag saknar verkligen förr, då han var piggare. Han sa mitt namn, eller han sa Natti väldigt ofta, han pratade mer än vad han gör idag, kunde hänga med i böcker mer än vad han gör nu. Jag blir väldigt ledsen och vill spola tillbaka tiden, känns som... Nej, jag orkar inte gå in på det idag. Jag ska ta dagen som den kommer.

Jag älskar han så otroligt mycket, han är mitt allt, mitt liv, min hjälte, mitt hjärta. Min fina fina lillebror. Den finaste jag har <3

<3

<3

Inga kommentarer: