8.05.2013

Måndag!

Jag har varit lättirriterad på mycket den senaste tiden, det har varit mycket att tänka på och lite allt möjligt som bara är, och kan väl inte ha varit världens roligaste tjej på några dagar. Det börjar lätta nu, snart är hösten i gång och jag ska börja plugga, jobba lite smått och fokusera på EN sak. 

Idag är jag ledig och i morgon också så det ska bli skönt. Tänkte hälsa på Niklas idag och vara där. Hoppas att han är pigg och glad idag! Efter Fredrik slutat jobbet ska vi åka in till stan och köpa saker till vår lilla bil - ja just det! Vi har köpt bil! :D Haha, en gul seat, jättesöt! Och äntligen säger jag bara, känns så underbart att ha bil! Slipper vi vara beroende av andra liksom :) Sen ska vi köpa en klänning till mig, för vi ska på bröllop på lördag och jag ska fotografera, så det ska bli kul!

Jaa, annars då? Har köpt födelsedagspresent till Fredde nu också, mwhihi så jag längtar tills han får den! Har en sak till sen är presenten klar. 

Annars har det inte hänt någonting, jag har bloggtorka alltså... Har massor med bilder på lager så det får bli så. PUSS


1 kommentar:

Elinisen sa...

Jag tänkte ju också köpa en gul bil först!!! En polo!!!

Ni är så fina ihop, du & han. Jag är så glad för dig, för er. Saknar dig så mycket, vihar alldeles för mycket att prata om nu.

I love you so much!