live, love, laugh
8.05.2013
At gränden 18 o'clock
Vi åkte in mot gränden och käkade, mysigt! Sen gick vi mot hemmakväll och köpte en ugglefilm + fyra andra, haha! Sen åkte vi hem och såg film och myste!
1 kommentar:
stina stinson. sa...
ååååh är det Legend of the guardians?
8 augusti 2013 kl. 01:55
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
ååååh är det Legend of the guardians?
Skicka en kommentar