8.05.2013

At gränden 18 o'clock




Vi åkte in mot gränden och käkade, mysigt! Sen gick vi mot hemmakväll och köpte en ugglefilm + fyra andra, haha! Sen åkte vi hem och såg film och myste!

1 kommentar:

stina stinson. sa...

ååååh är det Legend of the guardians?