9.22.2013

Lite av allt

Jag har jobbat, har tio timmar i veckan vilket inte är mycket men perfekt nu när jag pluggar!

Vi myser till vår nya älsklingsserie, GAME OF THRONES, så jääävla bra. SE den! 

Vi har, eller Fredrik har ;) frostat av kyl & frys. Välbehövligt och vi kan nu äntligen dra ut grönsakslådan igen efter jag råkat spilla saft för två år sedan och det rann under. Man måste dra ut HELA kylen för att kunna ta ut grönsakslådan, och när man bor själv, vem orkar?!

Hälsade på min älsklingsbror <3

Gud vad jag älskar dig, mitt allt.

Min fina mamma.

Mitt hjärta sover djupt och så fint. La mig bredvid honom och luktade han i nacken.

Fårets dag, wuhue! Vi stod i kö för att åka efter en traktor!

Min fina tjej, jag älskar dig.

Emelie och Liam <3

Not a good day...

Satt i vår nya lilla pärla, och väntade på mamma.

Och den här röda godingen är vår nya bil! Funkar fett, och vi är supernöjda!!

Inga kommentarer: